Rabu, 3 Julai 2013

PadaMu Kekasih.

PadaMu Kekasih,
aku mohon ditunjukkan jalan,
agar aku tidak sesat,
agar aku tidak lupa,
agar aku tidak alpa.

PadaMu Kekasih,
aku pinta diberikan kekuatan,
biar aku mampu hadapi segala,
biar aku mampu tempuhi semua,
biar aku mampu lalui derita.

PadaMu Kekasih,
aku berdoa dipunyai keimanan,
supaya aku bisa menepis dugaan,
supaya aku bisa menjauh kejahatan,
supaya aku bisa berbuat kebaikan.

PadaMu Kekasih,
hanya Engkau tempat ku meneduh kasih,
hanya Engkau satu cinta ku yang setia hingga hujung nyawa,
hanya Engkau yang membenarkan sayang ku hingga sampai syurga.

PadaMu Kekasih,
terima kasih kerna masih setia bersama tika duka tiba,
terima kasih kerna masih sedia memberi ku tawa tika derita tercipta,
terima kasih kerna masih rela menghadiahkan mereka yang setia tika aku sendiri berkelana.


~artibsha~
-030713-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan