Rabu, 31 Disember 2014

muka surat 365 ...

Daripada muka surat pertama aku punya impian untuk dilaksana. Aku catat segala peracangan yang ingin aku lakukan hingga habis muka surat ini. Tapi ternyata ada yang tercapai dan masih terkendala. Kerna aku hanya insan biasa. Tiada kuasa. Lalu ada rancangan-rancangan yang diubah lebih baik dan diberi lebih cabaran untuk terlaksana. Namun syukur hingga ke muka surat terakhir ini Tuhan beri peluang untuk tetap berjuang mencapai cita-cita dan impian. Jadinya untuk apa kau mengalah dan tewas. Sentiasa Hidup seperti esok terakhir kali kau melihat dunia. Lakukan segala mahu diri selagi perkara itu tidak memudaratkan. Bertindak guna akal bukan nafsu semata serta seiring dengan kefahaman seseorang yang punya pegangan.. sebelum aku tamatkan muka surat ini. Aku pasti punya satu impian yang wajib tiap muka surat pertama sejak 3 tahun lalu. Setelah aku ditinggalkan rabak hati. Aku sering kali minta untuk tiap muka surat pertama Tuhan gantikan hati baru untuk aku. Kerna kerapuhan hati ini. Perlu untuk aku sentiasa menukarnya. Moga Tuhan memakbulkan untuk kali ini jua.....


Muka surat Pertama - 1.01.2015
*Bismillahirahmanirahim ......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan