Jumaat, 3 April 2015

Me and my broken heart!

Sekali lagi aku dihimpit rasa itu.
terkenang luka lalu yang berlaku kerana kamu.

Benar mereka bilang jatuh cinta itu mudah.
melupakan itu kerja yang payah.
Untuk berapa lama akan berjaya tidak dapat kau jangka.
kau fikirkan ianya sudah hilang.
tapi sesaat kau dihimpit kesunyian.
Ianya kembali bersarang.

Aku bingung rindukan seseorang yang telah merabakkan hati.
Untuk apa aku buang masa memikirkannya.
namun mahu hati terpaksa aku turuti
Sakit mengenang detik-detik pengakhiran kisah kita tak seperti yang aku harap.

Namun takdir Tuhan.
ini jalan ceritanya.
mahu tak mahu.
aku perlu gagahkan kaki melangkah ke masa depan.
walau kau sudah tiada disisi.
kerna perjuangan aku sudah selesai.
dan hati ku telah patah sepatahnya.
terima kasih kenangan.
terima kasih Pengalaman.
untuk kali keberapa kali.
aku dan patah hati bersama lagi...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan