Khamis, 9 April 2015

Takdir Hidupku

Untuk kau tahu,
Hati aku tidak pernah termiliki sebelumnya,
Jiwa aku tidak pernah percaya cinta sebetulnya,
Dan kau berjaya melakukan keajaiban itu,
Dan aku faham kau benar hadiah dari Tuhan.

Sekian kali aku berjanji,
Akan setia hingga nafas terakhir,
Akan jujur hingga maut memisahkan kita,
Kasih aku hanya untuk kau,
Sayang aku hanya dengan kau,
Takkan berubah selagi kau juga setia.

Sehingga detik ini berlalu,
Aku bersyukur atas hadir kau yang melengkapkan rusuk,
Moga perjalanan cinta kita terus diberkati,
Moga permulaan kisah kita menjadi inspirasi,
Tentang bagaimana aku bertahan hanya untuk kau
Cinta sejati dan terakhir aku.

Terima kasih kerana menerima aku,
Yang serba kurang atas semua perlakuan,
Berharap kau terus sudi melebihkan tiap yang kurang,
Hingga kita tua bersama dan aku tidak akan berhenti
berdoa moga jodoh kita benar kekal hingga syurgaNya.


~artibsha~
pesanantanpasuara
09April2015

Tiada ulasan:

Catat Ulasan